Pretražite novosti:

Projekt: Svi za jednog, jedan za sve

11.11.2014.
Projekt: Svi za jednog, jedan za sve
Projekt se uspješno odvija.

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac organizirao je drugu konferenciju za medije u sklopu EU projekta „Svi za jednog, jedan za sve“ koji je usmjeren na poboljšanje kvalitete života djece sa invaliditetom te njihovu integraciju u redovni obrazovni sustav. Na konferenciji su predstavljeni dosadašnji rad i postignuća projektnog tima. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda kroz natječaj „Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti obrazovni sustav.“ Nositelj Projekta je Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac, a partneri u projektu su Grad Karlovac, OŠ Dragojla Jarnević, OŠ Draganići, OŠ Grabrik, OŠ Švarča, OŠ Dubovac te OŠ Švarča. Cilj projekta je unaprijediti integraciju učenika s teškoćama u redovni sustav obrazovanja pružanjem izravne pomoći učenicima, roditeljima, učiteljima i nenastavnom osoblju te opremanjem sedam obrazovnih institucija u gradu Karlovcu i Karlovačkoj županiji specijaliziranom opremom. Projekt će poboljšati integraciju 140 učenika s teškoćama u redovnom obrazovanju i 70 učenika korisnika Centra, poboljšati tehničke i kadrovske kapacitete sedam obrazovnih ustanova Karlovačke županije kroz transfer znanja i iskustava uspostavom mobilnog stručnog tima. Konferenciji je prisustvovala pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Grada Karlovca Andreja Navijalić koja je istaknula:
„Grad Karlovac podržava sve kvalitetne projekte i procese u odgojno - obrazovnom sustavu. Ovaj projekt ima dva najvažnija elementa. Pri je taj što su se umrežile škole - pokazali smo da zajedničkim naporima možemo podignuti razinu socijalizacije kod svih učenika i senzibilizirati širu javnost i djelatnike u školama na problem djece s teškoćama. Drugi, možda značajniji, element je da je ovaj projekt pokazao da ne možemo samo govoriti o podršci učenicima. Sama podrška učenicima ne može rezultirati kvalitetnim iskoracima, već je nužna podrška učiteljima, roditeljima, nenastavnom osoblju, svima onima s kojima to dijete, učenik, dolazi u kontakt. Na taj način stvaramo osnovu za integraciju i inkluziju i dajemo jednake mogućnosti obrazovanja za sve i mogućnost razvoja u skladu s osobnim kapacitetima. Vjerujem da je ovo samo jedan od koraka ka unaprjeđenju odgojno-obrazovnog rada i skrbi o djeci s posebnim potrebama.“